Derya

Diğer organizmaların sadece beslenme ve hayatta kalma kaygısı vardı. İnsan ise bunların dışında sürekli anlam peşindeydi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Evet, saygı eşitliği olan iki insan olarak konuşuyoruz. Yakup bey sadaka veren biri değil ve ben de dilenmiyorum.
İnsanım, öyleyse özgürüm. Özgürsem, sorumlu olmalıyım.
Merak ettiğim, bu iki tür insan da aynı dinden olduğu halde neden biri kabul edici ve sevecen, diğeri yargılıcı ve öfkeli?
Özgürlüğe kavuşmak, hızla gerçekleştirilen bir devrimle değil, basamakları sabırla çıkılan bir evrimle mümkündür.