Derya

“Sence de dünyamız çok yalnız değil mi Falin?”…. Hüzünlü bir yalnızlıkla evrende sürüklenen mavi bir küre.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çünkü her şey devasa büyük bir aşkla başladı.
Öyle ki hem devasa bir mezarlık hem de yaşamın sürekli yeşerdiği inanılmaz bir ormanız.
Buradaki herkesin hikayesini merakla incelemesinin altında yatan asıl neden belki de kendi hikayesini unutma ihtiyacıydı.
Garipti ama öğrenmek ölüyken bile güzeldi.