Desamor

Desamor
@Desamor
"Lüksler hiç ilgimi çekmedi. Ben basit şeyleri seviyorum; kitapları, yalnız kalmayı ya da anlayan biriyle olmayı." “Geç kaldım; her şeye biraz, kendime çok.”
Umutsuzluk ile umut iç içedir. Evren'i hizaya getiremez­sin. Fasulyesin. Gaza gelsen bile uçuşa geçemezsin.
Reklam
Taksitle mucize satın alan modern garibanlar olarak, bizi kendimize acımaya davet eden muğlak mısralarla avunmayıp ne yapaca­ğız?
Tek kullanımlık yanılgıların anonim müşteri­leriyiz.
Bize, teselli mahiyetinde, pembe yalan tonlamasıyla, amorti kabilinden "Seni anlıyorum" diyen kimsenin sunduğu sahte anlamdan fazlasına zaten gücü­müz yetmiyordur?
Kendiniz olma yolunda tek başınasınız.
Reklam