En çok ihtiyacım olduğu zamanlarda
Ya yalnız bırakılmışım
Ya da hep yılanlara sarılmışım.
Yine de kendi kendime yaslanmış,
Kimseye kendimi bırakmamışım,çekip gitmişim.
Beni üzme hakkını nerden bulmuş bu insanlar diye
Geçmişe dönük her baktığımda
Hep aynı imzayı görmüşüm.
Aslında kimse suçlu değilmiş,
Hepsine ben izin vermişim.