Çünkü ruhlar yeryüzünde buluşunca hangi yolda olduklarını fark ederler ve bundan korkarlar, çünkü ruhlara, tanışmaları için vakit tanımamaya koşullandığımız ve "daha iyisini" bulacağımızı düşündüğümüz için hayatımızın fırsatını kaçırabiliriz.
Kalbim nereye gidebilir ki, önümdeki nice yolu keşfedemezsem? Bir sonraki durağımı nasıl bilebilirim, buradan çıkmayı bir türlü başaramazsam? Hangi tepelere tırmanabilirim, beni tutacak ip görmezsem?