📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Merakla beklenen , “Güneşe ateş açacaklar mı?”, “Kebabın dibine vuracaklar mı?” , “Buluşmaları keyifli geçecek mi?” “ İstanbuldan gelecek olanlar sözlerini tutacaklar mı ?” sorularınızın cevabı tek bir iletide karşınızda.
Eylül ayının ortalarında sabah saatlerinde Elifoğlan Adana’da güneşi selamladı. Yaşar Kemal tişörtüyle geldi memlekete. Şaşırdık mı ? Hayır :)
Önce gidip sıkmalarımızı yedik bir de güzel sohbet döndürdük ki , sanki kırk yıllık hasretlik…
hizliresim.com/Y678P2
Ne çok konuşulacak konu varmış, bir baktık ki buluşma saati yaklaşıyor. Seyhan da olan Yaşar Kemal Kültür Merkezine gidip öyle geçelim dedik mekana. Umduğumuzu bulamadık ama fotoğraf karesi bıraktık .
hizliresim.com/ODp824hizliresim.com/NDR8Va
Bir de beni tek çek : )
hizliresim.com/pnpMYo
Buluşmaya katılacağını söyleyen arkadaşlardan yarısı katılmadı ancak çok verimli bir buluşma gerçekleştirdik. Filler Sultanı ile Kırmızı Sakallı Topal Karınca bize farklı simgelerin kapılarını açmakla birlikte , farklı düşünceleri, farklı efsaneleri, yapılması gerekenleri , içinde bulunduğumuz durumun ap açıklığını gözler önüne serdi.
Ardından Elif güzel bir çalışma yaptırdı. Bir ezgiyi dinleyerek gözlerimizi kapattık. Müziğin ve kitabın bize hissettirdiklerini masalardaki duygu kartlarıyla anlattık. Etkinliğin bu kısmı , çok güzeldi.
hizliresim.com/yqrJPN
Ayrıca Yaşar Kemal Kampı üyelerinin bizim için hediye olarak gönderdiği Yaşar Kemal rozetlerine bayıldık. Kitap Meftunu grubunun üyesi Bera da bize kitap hediyesinde bulundu. Çok çok teşekkür ediyoruz.
hizliresim.com/Bz5WEQhizliresim.com/lZ6pYX
İlk okuma toplantısında kurdele yerine (yine Elifoğlan’ın akıl ettiği ) ip kestik. Keserken herkes o gün yanında neler götürdüğünü , neler hissettiğini anlattı.
Merakla beklenen , “Güneşe ateş açacaklar mı?”, “Kebabın dibine vuracaklar mı?” , “Buluşmaları keyifli geçecek mi?” “ İstanbuldan gelecek olanlar sözlerini tutacaklar mı ?” sorularınızın cevabı tek bir iletide karşınızda.
Eylül ayının ortalarında sabah saatlerinde Elifoğlan Adana’da güneşi selamladı. Yaşar Kemal tişörtüyle geldi memlekete. Şaşırdık mı ? Hayır :)
Önce gidip sıkmalarımızı yedik bir de güzel sohbet döndürdük ki , sanki kırk yıllık hasretlik…
hizliresim.com/Y678P2
Ne çok konuşulacak konu varmış, bir baktık ki buluşma saati yaklaşıyor. Seyhan da olan Yaşar Kemal Kültür Merkezine gidip öyle geçelim dedik mekana. Umduğumuzu bulamadık ama fotoğraf karesi bıraktık .
hizliresim.com/ODp824hizliresim.com/NDR8Va
Bir de beni tek çek : )
hizliresim.com/pnpMYo
Buluşmaya katılacağını söyleyen arkadaşlardan yarısı katılmadı ancak çok verimli bir buluşma gerçekleştirdik. Filler Sultanı ile Kırmızı Sakallı Topal Karınca bize farklı simgelerin kapılarını açmakla birlikte , farklı düşünceleri, farklı efsaneleri, yapılması gerekenleri , içinde bulunduğumuz durumun ap açıklığını gözler önüne serdi.
Ardından Elif güzel bir çalışma yaptırdı. Bir ezgiyi dinleyerek gözlerimizi kapattık. Müziğin ve kitabın bize hissettirdiklerini masalardaki duygu kartlarıyla anlattık. Etkinliğin bu kısmı , çok güzeldi.
hizliresim.com/yqrJPN
Ayrıca Yaşar Kemal Kampı üyelerinin bizim için hediye olarak gönderdiği Yaşar Kemal rozetlerine bayıldık. Kitap Meftunu grubunun üyesi Bera da bize kitap hediyesinde bulundu. Çok çok teşekkür ediyoruz.
hizliresim.com/Bz5WEQhizliresim.com/lZ6pYX
İlk okuma toplantısında kurdele yerine (yine Elifoğlan’ın akıl ettiği ) ip kestik. Keserken herkes o gün yanında neler götürdüğünü , neler hissettiğini anlattı.
Merakla beklenen , “Güneşe ateş açacaklar mı?”, “Kebabın dibine vuracaklar mı?” , “Buluşmaları keyifli geçecek mi?” “ İstanbuldan gelecek olanlar sözlerini tutacaklar mı ?” sorularınızın cevabı tek bir iletide karşınızda.
Eylül ayının ortalarında sabah saatlerinde Elifoğlan Adana’da güneşi selamladı. Yaşar Kemal tişörtüyle geldi memlekete. Şaşırdık mı ? Hayır :)
Önce gidip sıkmalarımızı yedik bir de güzel sohbet döndürdük ki , sanki kırk yıllık hasretlik…
hizliresim.com/Y678P2
Ne çok konuşulacak konu varmış, bir baktık ki buluşma saati yaklaşıyor. Seyhan da olan Yaşar Kemal Kültür Merkezine gidip öyle geçelim dedik mekana. Umduğumuzu bulamadık ama fotoğraf karesi bıraktık .
hizliresim.com/ODp824hizliresim.com/NDR8Va
Bir de beni tek çek : )
hizliresim.com/pnpMYo
Buluşmaya katılacağını söyleyen arkadaşlardan yarısı katılmadı ancak çok verimli bir buluşma gerçekleştirdik. Filler Sultanı ile Kırmızı Sakallı Topal Karınca bize farklı simgelerin kapılarını açmakla birlikte , farklı düşünceleri, farklı efsaneleri, yapılması gerekenleri , içinde bulunduğumuz durumun ap açıklığını gözler önüne serdi.
Ardından Elif güzel bir çalışma yaptırdı. Bir ezgiyi dinleyerek gözlerimizi kapattık. Müziğin ve kitabın bize hissettirdiklerini masalardaki duygu kartlarıyla anlattık. Etkinliğin bu kısmı , çok güzeldi.
hizliresim.com/yqrJPN
Ayrıca Yaşar Kemal Kampı üyelerinin bizim için hediye olarak gönderdiği Yaşar Kemal rozetlerine bayıldık. Kitap Meftunu grubunun üyesi Bera da bize kitap hediyesinde bulundu. Çok çok teşekkür ediyoruz.
hizliresim.com/Bz5WEQhizliresim.com/lZ6pYX
İlk okuma toplantısında kurdele yerine (yine Elifoğlan’ın akıl ettiği ) ip kestik. Keserken herkes o gün yanında neler götürdüğünü , neler hissettiğini anlattı.