Sefa Ayıcı

Sefa Ayıcı
- Adana/ ÇÜ - Kitapilizm temsilcisi
Öğrenci
Adana
20 Temmuz
155 okur puanı
Şubat 2018 tarihinde katıldı
İmzamı müsait bir yere atıyorum .!
''Sayın Başbakan herkesten çok daha iyi bilirsiniz ki hangi dönemde ve hangi ülkede olursa olsun hiçbir İçişleri Bakanı, kendi bakanlığı içindeki rezillikleri, utançları, ihanetleri ve suçları açığa vurmak için şimdiye kadar ağzını asla açmamıştır...
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Atatürk'ün Kitapla Savaşı !!!
Her kitap okuyan ve okumayı seven kişi sonuna kadar mutlaka izlemeli, tavsiye ediyorum. youtube.com/watch?v=Y4exL8H...
Bedava ve en kolay terapi :)
Sizin yerinizde olsaydım, -bunu içtenlikle söylüyorum - , evime gider yorganı başıma çekerdim, uyuyunca her şeyi unutur insan.
Edebiyat
Yarın Görüşürüz
Yaşamımızın bütün günlerini bir yerden ayrılmakla, birbirimize "yarın görüşürüz" sözlerini söylemekle yada dinlemekle geçiriyoruz ve bir gün gelecek, bunu kaçınılmaz olarak son kez yapacağız, yarın görüşürüz dediğimiz kişi yarına çıkmayacak ya da yarın görüşürüz demiş olan biz yarına çıkamayacağız.
Edebiyat