DvG

DvG
@DevaG
Kuvvetli, kararlı bir babamız olsun, bize neyi yapıp neyi yapamayacağımızı söylesin isteriz. Niye? Neyi yapıp neyi yapamayacağımıza, neyin ahlaklı ve doğru, neyin ise günah ve yanlış olduğuna karar vermek zor olduğu için mi? Yoksa suçlu ve günahkar olmadığımızı işitmeye her zaman ihtiyaç duyduğumuz için mi? Bir baba ihtiyacı her zaman mı vardır, yoksa , kafamız karıştığı, dünyamız dağıldığı , ruhumuz daraldığı vakit mi isteriz babayı?
Sayfa 115·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam

DvG

, bir kitap okudu
Puan vermedi·211 syf.·
2024 11. kitabı
Orhan Pamuk
7.6/10 · 62,2bin okunma
Yine kitaplara gömüleceksin, sayfalarında ikimize rastlama ihtimalinin peşinden giderek deli gibi kitap okuyacaksın ve bu sana iyi gelecek. Senin iyi olduğumu bilmek bana yeter. Beni merak etme.