DevKitaplık

DevKitaplık
@Devkitaplik
10/10
·120 syf.··
2020 2. kitabı
beklediğimden çok daha iyiydi açıkçası, derslerde dönemin edebiyatının zayıf olduğu söylenir hep, bu yüzden basit ve baştan savma bekliyordum ama öyle olmadı. yer yer absürdlüklerin olması da çok göze batmıyor, çünkü hissi olarak kitap beni içine çekti, güzeldi
SergüzeştSamipaşazade Sezai · Karbon Kitaplar Yayınları · 201756,5bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
10/10
·300 syf.··
2020 1. kitabı
Çok kaliteli bi film senaryosu okuyormuş gibi hissettim kendimi. Zaten olay anlatımı o kadar iyi ki olaylar film şeridi gibi gözünüzün önünde gerçeklşiyor.
Güç MevsimiA. Yasemin Eren · A7 Kitap · 2019396 okunma