beklediğimden çok daha iyiydi açıkçası, derslerde dönemin edebiyatının zayıf olduğu söylenir hep, bu yüzden basit ve baştan savma bekliyordum ama öyle olmadı. yer yer absürdlüklerin olması da çok göze batmıyor, çünkü hissi olarak kitap beni içine çekti, güzeldi
SergüzeştSamipaşazade Sezai · Karbon Kitaplar Yayınları · 201756,5bin okunma
Çok kaliteli bi film senaryosu okuyormuş gibi hissettim kendimi. Zaten olay anlatımı o kadar iyi ki olaylar film şeridi gibi gözünüzün önünde gerçeklşiyor.
Güç MevsimiA. Yasemin Eren · A7 Kitap · 2019396 okunma