2. Dünya savaş’ında jopanyaya atılan atom bombaları. Binlerce insanın ölümüne vaya sakat kalmasına yol açtı etkisini bombanın atılmasından 10 yıl sonra göstermeye başlayan radyasyon. Ne yazik’ki pek çok çoçoğun ve gencin hastalık ve ölümüne sebeb olmuştur.
Sadako’da onlardan biriydi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Düşmesin bizimle yola:
evinde ağlayanların
göz yaşlarını
boynunda ağır bir
zincir
gibi taşıyanlar!
Bıraksın peşimizi
kendi yüreğinin kabuğunda yaşayanlar!
Güneşi içenlerin türküsü.
(Nazım hikmet)