📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Haddimi aşarak yazacağım bir ileti olacağını henüz yazının başındayken bildirmek istiyorum.
16 yaşında bir lise öğrencisi olarak gerçekten kitap okumaya 11-12 li yaşlarımda başladım. İlk doğru düzgün okuduğu kitap Beyaz Zambaklar Ülkesinde idi. Şuan var olan ilgi alanımla çok bağlantılı olmasada bir şeyleri düşünmeye sevketmekten daha fazlasını yapıp çözümünüde elimize verebiliyor kitaplar bunu o zaman anlamıştım. Kitaplığımda edebi değeri olan eserlere nazaran çok daha fazla bilim kitabı var. İnsanı psikolojik olarak çok farklı yerlere çekebiliyor olsada ben hâlâ yaşıtlarımın o aşk şiirlerini ve sözlerini sosyal medya gibi mecralarda paylaştıklarında ne aldıklarını çözemedim. Kendim hakkımda ki öngörüm bir an önce elimdeki kitapları bitirip bu edebiyat eserlerinde insanlar neler yaşıyor onu anlamak olacak. Ne kadar psikolojikte olsa o yazıları yazdıran(ara eleman) nöronlar ve bu nöronlar nasıl bunu yapıyor.
Saygılarımla...
Uzun süredir kaliteli tartışma ve içeriği olan bir platform arıyordum ilk izlenim olarak burası iyi. Herkese tavsiye edebileceğim başka bir platformda EvrimAgaci / KozmikAnafor vb. Bilim sayfalarının Facebook grupları ve internet siteleri. Bu sayfalarda konu hakkında bilgi sahibi insan sayısı yüksek olduğu için paylaşımlar ağır olabiliyor (akademik açıda) ancak her türlü sorunuzun cevabını belkide Türkiyede ulaşabileceğiniz en yetkin insanlardan almış olursunuz.
Saygılarımla...