Devrim Aydoğan

Devrim Aydoğan
@DevrimAydogan
Öğrenci
Hacettepe
17 okur puanı
Temmuz 2017 tarihinde katıldı

Devrim Aydoğan

, bir kitap okudu
10/10
·136 syf.··
Beğendi
·
2017 11. kitabı
Amin Maalouf
8/10 · 9,8bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
10/10
·77 syf.··
Beğendi
·
2017 10. kitabı
Bugün uygulamayı yeni yeni keşfediyor olduğum için inceleme yazmak istemiyordum ama bu kitap farkli. Çok net bir özet yapacağım ; kitaba başladığınız anda bir filme giriyor sürekli okuyup içinde bulunmak istiyor ama okudukça bitmesinden korkuyor olduğunuz oldukça kısa ama bir o kadar muazzam olan bir eser. Abarttıgimi düşünebilirsiniz ama kitabı okuduktan sonra öyle şiddetli bir etkiye maruz kalıyorsunuz ki satranç tahtasının başına her geçtiğinizde kitap aklınıza geliyor. '' en azından bende öyle oldu '' İyi okumalar Saygılarımla...
Edebiyat
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,7bin okunma

Devrim Aydoğan

, bir kitap okudu
10/10
·77 syf.··
Beğendi
·
2017 10. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,7bin okunma
Edebiyat-Bilim
Haddimi aşarak yazacağım bir ileti olacağını henüz yazının başındayken bildirmek istiyorum. 16 yaşında bir lise öğrencisi olarak gerçekten kitap okumaya 11-12 li yaşlarımda başladım. İlk doğru düzgün okuduğu kitap Beyaz Zambaklar Ülkesinde idi. Şuan var olan ilgi alanımla çok bağlantılı olmasada bir şeyleri düşünmeye sevketmekten daha fazlasını yapıp çözümünüde elimize verebiliyor kitaplar bunu o zaman anlamıştım. Kitaplığımda edebi değeri olan eserlere nazaran çok daha fazla bilim kitabı var. İnsanı psikolojik olarak çok farklı yerlere çekebiliyor olsada ben hâlâ yaşıtlarımın o aşk şiirlerini ve sözlerini sosyal medya gibi mecralarda paylaştıklarında ne aldıklarını çözemedim. Kendim hakkımda ki öngörüm bir an önce elimdeki kitapları bitirip bu edebiyat eserlerinde insanlar neler yaşıyor onu anlamak olacak. Ne kadar psikolojikte olsa o yazıları yazdıran(ara eleman) nöronlar ve bu nöronlar nasıl bunu yapıyor. Saygılarımla...