Şu psikiyatrin kadinlarla tokalasmama obsesyonunu okudum da, komik geldi ya. Adam gelmiş burda dert anlatıyor. Şimdi biz bu adamlara gidip nasıl sıkıntımızı anlatacağız . Adam biz kadınları bir beyin ruh insan olarak görmüyor bizi düpedüz cinsel bir nesne olarak görüyor. Bu adam yüzümüze de bakmaz. Doktor dediğin yeri geldiğinde cinsel organına dokunacak .Jinekolog olsaydın ne yapacaktın. Adam ateist Freud un o zindigin dinsizin metoduyla hasta tedavi edecek . Yazık bu FETO culerin üniversitelere soktuklari adamlarla yaşamak zorundayiz.
Son olarak bir espri : ben tokalasmam direk sevisirim. Hadi gelsin saldırılar
insan başlangıcından bu yana pek bir ilerleme
kaydetmedi: Bu dünyadaki varlığının bir tesadüf olmadığına ve
çoğunlukla iyi niyetli olan tanrıların kendisine göz kulak olduğuna daima inanıyor.
Aslında bizler var olmayana inanmak üzere programlanmışız; çünkü bizler acı çekmek istemeyen canlılarız. Bu nedenle tüm gücümüzü bu çabaya değen şeyler olduğuna ve bu nedenle yaşamın bir anlam taşıdığına ikna olmak için harcıyoruz.