Biz güçlü olmayı "hiç sarsilmamak" sandık. Küçük yaşlardan beri güçlü olmanın, dimdik durmanın, asla dağılmamanın erdem olduğunu öğrettiler. Duygusallık, hassasiyet, gözyaşı hep "zayıf" kelimesiyle yan yana geldi. Oysa en büyük yük içimize attıklarımızdı...