Satırarası

Satırarası
@Dgand
"Aklın belası övünmek, yüreğin belası bağırmak."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Suç... Suç kimde olursa olsun, hüner barışı korumaktı."
isteme! Belki her şey bir şey içindir. Bunca yaşanmışlık bir tek yaşamak içindir. Bunu, yaşamamış olanlar bilmez. Yaşadıklarının altında ezilmeyenler, sonra o ezilmisliği açık kalplilikle itiraf etmeyenler . Bir duvarın üstünde gölge üstüne gölge büyütmeyenler.
Kemâle eren her şeyin zevali başlıyor çürümenin başlangıcı bir adım ötede duruyor.
İçinde hep aynı cümle:"Siz gidin, ben çok yorgunum. Konuşacak çok şey, yürünecek çok yol var. Oysa ben çok yorgunum."