-Seviyordum be abi
+Nasıl seviyordun Hidayet ?
-Gün onunla ağarır, onunla kararırdı. Bir dakkam yoktu onu düşünmediğim.Abi,rüyada gibi yaşardım. Her laf gelir gider ona dayanırdı.İnsanlar bana bir laf söylerdi.
O ne cevap verebilir,diye düşünürdüm.
Bir şey alacak olsam o alır mıydı acaba,derdim. Bir şey yesem içime sinmezdi. Biri yol sorsa o gösterir miydi diye kafama sormayınca ve içimde o,yol göstermeyince aptal aptal bakardım. Bir güzel şey görsem ona göstermezsem, gösteremediğim için zevk alamazdım güzel şeyden.
İnsan rolü yapıyorsunuz, ama eldivenin altında pençeleri görüyorum, şapkanın altında da hayvanın yassı kafatasını; makul konuşmalarınızın ardında paslı zincirlerini şakırdatan gizli deliliği işitiyorum.
Sayfa 69 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu