H.D

H.D
@Dianaaaa
Burası benim dünyam.. Yazılan iletiler kendime aittir
İnsanlar onlara ne söylediğimizi ve ne anlattığımızı unuturlar ama ne hissettirdiğimizi daima hatırlarlar.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Reklam
"Elimde şampiyonluk kupasını tutarken Tanrı'ya 'Neden ben? 'diye hiç sormadım. Şimdi sancı çekerken, ona nasıl 'Niye ben?'diye sorabilirim ki? Mutluluk insanı tatlı yapar. Başarı ışıltılı. Zorluklar güçlü. Hüzün insanı insan yapar. Yenilgi mütavazi... Tanrı'ya asla 'Neden ben? ' diye sormayın. Ne olacaksa zaten olur... Arthur Ashe. "
"İleride beni bırakmayacaksan seni severim... "diyoruz mesela ya da " Yarın da elimi tutuyor olacaksan ben bu yolu seninle yürürüm... "diyoruz.Geleceğe yönelik garantiler almaya çalışıyoruz, geleceği şimdiden güvence altına sokmak istiyoruz ama bu tavrımızla baltalıyoruz aslında yarınlarımızı da... Güvence ararken güvensizlik içinde buluyoruz geleceğimizi... İlerisi için değil de, şimdi ve burada sevmeye neden cesaret edemiyoruz? Bence bu sorunun da cevabını arayalım içimizde...
Sayfa 41·Kitabı okudu
Başına gelen şey sadece başına gelen bir şeydir, deneyimdir. Onu kötü bir deneyim ya da iyi bir deneyim yapan, düşünce biçimindir ve bu da kişinin kendi algılama ve yorumlayabilme kabiliyetine bağlıdır.
Sayfa 18·Kitabı okudu
"Korkuyorsun, Nana, derdi ona. Hiç tatmadığın mutluluğu benim bulmamdan korkuyorsun. Benim mutlu olmamı istemiyorsun. İyi bir hayatımın olmasını istemiyorsun. Habis, fesat kalpli olan sensin. "
Sayfa 30·Kitabı okudu
Reklam