Rojbin

Rojbin
@Dibaze
Yürüyorum ben, dolunay peşimde. Şarkı çalıyor. Hepinizin şarkısı
Savaşçı gözlemleyen bilinci sayesinde “ötekileştirme “ sürecini hemen keşfeder ve durdurur. Ötekileştirme süreci tamamiyle nesnel bene ait bir süreç . Kişinin ait olmasından , toplumdan , içinde yaşadığı kültürden kaynaklanan bir süreç . Bu nedenle korku üzerine kurulu bir süreçtir , ‘ötekileştirme ‘.
Reklam
"Kimseyi akıl hastanesine koymazsan, aklın, mantığın ve özgürlüğün bir anlamı olmayacaktı; çünkü bu kavramlar, yokluklarıyla karşılaştırılarak anlam kazanırlar. İnsanlar kendilerini zıtlarıyla karşılaştırarak tanımlarlar; tabii kendilerini karşılaştırdıkları öteki kişi kendilerinden daha aşağı, daha anormal, daha tuhaf olan insanlardı. Bu sürece ötekileştirme, öteki yapma' denir. Ötekileştirme sürecini kullanan insan, diğer insanı aşağılayarak, kendini normal olarak tanımlar.”
Sayfa 189·Kitabı okudu
“Kim olduğun o kadar bağırıyor ki, ne dediğini duyamıyorum.”
“Keşke poz vermesen . Sen daha güzelsin ..” 🌼