didem

"Rekabetçi kültür ortamında hep başkasına odaklanmanın kendinden uzaklaşmanın kuyusudur haset,kıskançlık ve hırs... "Ondaki benim olsun" kıskançlık, "Ondaki yok olsun" haset, "Onda var bende de olsun" hırs... Odunun ateşi yediği gibi kişiyi için için tüketir, derin bir mutsuzluk ve huzursuzluk getirir. Bu üç durumdan kurtulmanın temel şartı kişinin kendisine dönmesidir.İç yolculuğuna bakması, nereden nereye geldiğini farketmesi lazım. Bu dünyaya niçin geldiğini, vazifesini, bu dünyada var oluşuyla neyin değiştiğini anlaması bunun için gayret etmesi lazım. İnsan insanın cennet, şifası, diğerinin başarısına, hayatına gipta etmek bizzat kendisine şifa insanın. Bu cihetle bakıp şifa olmaya ne dersiniz?" Hilal Çorbacıoğlu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hiçbir zaman anlamadı insanoğlu. Dünya birine kalacak olsaydı Süleyman'a kalırdı. Ölüm satın alınsaydı Nemrut tutar alırdı. Çıkmadık canlara derman bulurdu, Lokman hekim ölmedi mi? Bu yüzden hiç korkmadık biz, umudumuz hep Allah'tandı. Derdimize yüksel dedik, istediğin kadar yüksel! Nasıl olsa geçmeyecek misin? Zalimlere güçlen dedik, dilediğin kadar güçlen! Nasıl olsa düşmeyecek misin? Öyle oldu, olacak... Bu dünya iyiyle kötünün arasında bir yerde, ama günü geldiğinde iyilerden taraf olacak...
ah ne çok cefa çekti ihsan beyle zevcesi manzaralı geniş bir kat biraz huzur biraz rahat cep de biraz para da şart işte sana tatlı hayat tatlı hayat tatlı hayat aahhhh tatlı hayat :))))
"Nefes alıyorsanız, hiçbir şey için geç kalmış değilsiniz! New York, California'dan üç saat ileride ancak bu California'yı yavaş yapmaz. Kimi 22 yaşında mezun olur ama sağlam bir iş bulmak için beş sene bekler. Kimi 25 yaşında CEO olup 50 yaşında ölürken kimi 50 yaşında CEO olur ve 90'ı görür. Kimi evlenir kimi ise bekar kalır. Obama 55 yaşında emekli oldu Trump ise 70 yaşında görevine başladı. Bütün dünyadaki herkes 'kendi zamanına' göre yaşar. Etraftaki bazı insanlar senden bir adım ileride gözükebilir, bazıları ise senin gerinde gözükebilir. Ancak herkes kendi yarışında, kendi zamanında. Onlara kıskançlık da besleme taklit de etme. Onlar kendi zamanında sen kendi zamanında yaşayacaksın. Hayat harekete geçmek için doğru zamanı beklemektir. Yani sakin ol. Geç kalmadın. Erken de değil. Tam zamanında yaşıyorsun."
"İnsanca yaşamak" dediğimiz şey;. İyilikten, dostluktan, vicdanlı olmaktan geçer. Eğer ki yaşadığınız hayatta bunlar yoksa kötülük havuzlarında yüzüyorsunuz demektir... Panait Istrati