Didm K.

Niyet önemli ;)
"İnsan bazı güçlüklerden, ancak onları unutmak suretiyle kurtulabiliyor albayım."
Sayfa 103
Reklam
...kendimle konuşurken bile onun hoşuna gitmeğe çalışıyordum, ara sıra ellerimin bulaşığıyla gidip onun uyuyuşunu seyrediyordum, demek onu seviyordum,...
Sayfa 93
Aşk
Karımla, bana engel olsun diye evlendim. Belki de, bu yüzden, asıl kabahat bende." Hüsamettin Bey telaşla atıldı: "Hayır, itiraz etmiyorum; yüzüme bakma öyle." Hikmet, başıyla, albaya teşekkür etti. "Karım, beni anlamadığı için, önceleri bana engel olacağı yerde, alabildiğine boş bıraktı beni. Çünkü, beni kazanmak istiyordu. Sonra da, herhalde beni kaybetmek için olacak, oyunlarıma hiç izin vermedi. Sonra, her yerde yasakladılar beni. Insan içine çıkamadım.
Sayfa 87
Hayata Dair
Yeni tanıdığı birinin karşısında çok tedirgin oluyor bu çocuk. Yanlış anlaşılmaktan, eksik anlaşılmaktan korkuyor. Müktesebatı neyse, hepsini birden ortaya dökmek istiyor.
Sayfa 87
İnsan ve Duygular
"Her şeyi bir düzene koymak gerekiyor Sermet Albayım. Ben bu yüzden evlendim ve bu yüzden ayrıldım."
Sayfa 86
Hayata Dair
Reklam