İyi olacak,hepsi geçecek,dünya bir kardeşlik bahçesine dönüşecek,hepimiz mutluluk içinde yaşayacağız,demeyi çok isterdim ama artık yalan söylemeyi kendime yediremiyordum.
Bir insanın yerine ötekini kolayca koyamazsın.Çok kıymet verdigin birileri hayatından koparılınca onun acısını,sancısını,yasını yeterince tutmadan başka birine sarılamazsın. Bu,hem kaybettiğin insana hem de kendine yapacağın en büyük saygısızlık olur.