Gece inmiş şehre,sadece şiir merhem olur gönlümün karasına şimdi.
Birbirine kırgın duvarlar, insanlar ve gölgeler.
Şimdi ne yazsam da geçse kalbimin küsü ?
Erdem Bayazıt
Hayat devam ediyor diyerek avunmaya çalışsam da hayat bile farkında içime çöken enkazın. Gözyaşlarım ciğerime ciğerime akıyor. Küçücükken düşüp dizimi yaraladığımda öğretmişlerdi ilk, erkek adam ağlamaz diye. Ta o zamandan beri ağladığımı biri görecek diye korkar ve hatta utanırım. Serde erkekliğin gururu var tabii. Ama bilmezler ki gözümdeki sel akmaya kalksa yüreğimdeki yanardağı susturması mümkün değil. Şimdi bir kez daha anlıyorum, ne zor şeymiş şu adam olmak...
Deniz İnan