Pieta

Pieta
@Dikenliteller
If it's just us, seems like an awful waste of space.
bir geceyi daha intihara sürükleriz
Herkesin ne olursa olsun hayatta kalma savaşını verdiği bir dünyada, ölmeye karar verenleri anlamak kolay mı?
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalınlıktan yana kalabalıkların da çelişkisinde boğulmaktayız
1000Kitap
Ben artık ben'imi çarpık ve dağınık görüntüsüyle yaşıyorum. Belki bana hüzün veren de bu. Gerçeğini yitirip ben, bulamadığım ben’imin matemini yaşamak
1000Kitap
bir rahip özgürlük diye tısladı ve birdenbire psiko- manıa-depressive eşiğe firlattı kendini eşitlik diye haykırdı
1000Kitap
“Değmeyen bir sevgi uğruna acı çekiyorum.” Acı çekeriz, çünkü aldığımızdan daha fazlasını verdiğimize inanırız. Acı çekeriz, çünkü sevgimiz karşılıksız kalmıştır. Acı çekeriz, çünkü kendi kurallarımızı karşımızdakine benimsetememişizdir.
1000Kitap