Lisa'nın 1.sini de okumuştum. Çok güzel. Bu sefer işin içine Lisa'nın sevdiği Çocuk da giriyor. Acaba onun hayatına girmesi onun hayatında ne değiştirecek? Aklımda bu düşüncelerle okudum kitabı. Tek kelimeyle mükemmel. Herkese tavsiye ederim
Sadako, Sadako deyince içime bir ürperme geliyor. Çünkü o kadar içime işledik o kadar güzel bir kitapki. Sadako adındaki bir kızın Japonya ya atılan bir atom bombası sonucu oluşan lösemi hastalığına yakalanmasını anlatıyor. Sadako o kadar hızlı koşuyor ki okulun spor kulübüne seçiliyor. Birgün yine koşarken başı dönüyor daha sonra bu olay tekrarlıyor ve hastaneye kaldırılıyor ve böyle devam ediyor bence herkes okuyabilir. Tek kelimeyle harika...