Sadako, Sadako deyince içime bir ürperme geliyor. Çünkü o kadar içime işledik o kadar güzel bir kitapki. Sadako adındaki bir kızın Japonya ya atılan bir atom bombası sonucu oluşan lösemi hastalığına yakalanmasını anlatıyor. Sadako o kadar hızlı koşuyor ki okulun spor kulübüne seçiliyor. Birgün yine koşarken başı dönüyor daha sonra bu olay tekrarlıyor ve hastaneye kaldırılıyor ve böyle devam ediyor bence herkes okuyabilir. Tek kelimeyle harika...