" Üç yıl oluyor. Akşam hava kararmıştı büyük tren istasyonlarından birinin yakınlarındaki dar bir ara sokaktaydım.Soluk bir sokak lambasının altında bir kapı aralığının yakınında bir kadın duruyordu.Genç yüzü boyaya batmış gibiydi.Beni çeken de o boyanın maskı andıran beyazlığı ve parlak kırmızı dudaklar oldu.Partili kadınlar hiçbir zaman yüzlerini boyamazlardı.Sokak bomboştu tek bir tele-ekran yoktu.İki dolar dedi.Kadınla...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biz bittik...Biz senin bir dolu hatanı,hoyratlığını,kabalığını yaşarken bittik...sonra ben de bir hata buldun...hergün yüzüme vurdun...oysaki sen aynı hatalara aylardır beni alıştırdın...her gün ölmek istemiyorum...dilediğin hiçbir özür içten değildi...olsaydı bir daha yapmazdın...yalnızlığıyla mutlu olan birini,yalnızlığında huzursuz yaptın...hergün dua ettiğim sen den,artık şüphe hissetmeyeyim...sen sağ ol...ben bileyim ama lütfen yaşarken beni öldürmene izninle artık izin vermeyeyim... -Sen Gittin ya Ben Çok Güzelleştim #Nilgün BODUR