Ben inanıyorum arkadaş. Gökten koç indiğine, müşriklerin mağara kapısında örümcek ağı görüp döndüklerine, Hz Musa'nın asasıyla Kızıl Deniz'i ikiye yardığına, Hz Yunus'un balığın karnında hayatta kaldığına, Hz İsa'nın babasız doğduğuna ve göğe yükseldiğine, Güllerin Efendisi'nin bir göz yumup açma süresinde Miraç'a yükseldiğine ve bütün bunları mümkün kılan bir YARATICININ varlığına inanıyorum. Cennete ve cehenneme inanıyorum ve bu inanç beni ayakta tutuyor.