“Fark ettim ki lisede ve üniversitede hayatımda ailemden uzak kalmak beni onlara yakınlaştırırken, haklı olsam bile susup içime atmak her şeye ağlamama neden olan bir duygusallık yarattı."
Yalnızlığı ne kadar geniş bir alana yayarsan yay,ne kadar uzak bir zamana ertelersen ertele ,acısı ve ağırlığı azalmıyor . Çünkü insan ,yüreğini göğüskafesinde yapayalnız taşıyor.