" Küçükken üç tutkun vardı: Veteriner , kaşif ve yoksul çocukların doktoru olmak istiyordun. Bu isteklerinden kırıntı bile kalmadı sonra. Başlangıçta arkadaşlarına karşı sergilediğin o açıklık, yıllar geçtikçe kapandı; insan sevgisi, paylaşma arzusu, kısa zamanda kayıtsızlığa, derberderliğe, yalnızlığa ve mutsuz geleceğine yönelik yoğun bir saplantıya dönüştü. Televizyonda özellikle vahşi bir sahne görünce bende uyanan acıma duygusuyla alay ederek, "Bu yaşta hala neye şaşırıyorsun? Dünyayı yönetenin, türlerin ayaklanması olduğunu öğrenemedin mi daha? " diyordun. "
Bu paragrafta kendimi, hatta bir çoğumuzu okudum..