Kendi hayatımda sürekli çözülemeyen çalıştığım, üzerine düşündüğüm bir konu olduğu için mi bilmiyorum kitap bende bir etki yapmadı. Bildiğim şeyleri okudum sürekli. Hatta okurken 'ben bunları demiştim zaten ' dedim sürekli:)
Bunun dışında dili güzel akıcı bir kitaptı