İnsanlar Tanrı önünde eşittir ama hayattan zekaları , becerileri , azimleri ve kazanma hırslarına uygun olarak pay alırlar. Bu yüzden mutlak eşitlik yoktur .
Bu hayata kendimi bütün bütün vermeyi denedim, ne kadar güçsüz, ne kadar sahte duygularla dolu olduğumu daha çok hissettim. Ne kendimi, ne de o karışık, çirkin, uyumsuz geçmişimi unutabildim. Gelecek yıllar ise bana daha da umutsuz görünüyor.