Bir söz okumuştum: "Her şey vaktinde güzeldir. Geç yağan yağmur, solmuş çiçeğe fayda etmez."
Önce müfettişlik, sonra yurt dışı öğretmenlik sonra da doktora sınavlarım var. Sanırım vakit biraz da çalışma vakti. Daha az girebileceğim, daha az görüşeceğiz ama daha çok okuyacağımız kitabımız var.
Kıymetlisiniz sevgili dostlar!
💬Okuduğun kitaptan beğendiğin bir cümleyi/alıntıyı yoruma bırak, ben de en çok beğeni alan10 yorumu ileti haline getirip onu yazan okuru da yanında etiketleyip burada paylaşayım.
🎯Kim bilir, belki bir cümlemiz bir okurun o kitabı okumasına vesile olur...
⏰️Pazar gecesi saat 2️⃣2️⃣.0️⃣0️⃣'ye kadar katılım sağlayabilirsiniz.
⚠️Birden fazla alıntı paylaşmanız mümkündür.