Ben övünmem.
Kendimi anlatmam da…
Çünkü karakterim zaten gösterir beni.
Kalbim temizdir, niyetim bellidir.
İyilik yaparım, karşılık için değil—
Allah için.
İnsanları severim ama herkes hayatıma girmez.
Çünkü ben herkese güvenmem;
sözünün arkasında durana,
içi dışı bir olana değer veririm.
Tutarsızlığı sevmem.
Menfaati hiç sevmem.
Bir insanın kalbiyle niyeti uyuyorsa,
o zaman saygı duyarım.
Ve beni olduğum gibi seveni,
ben de bütün kalbimle kabul ederim.
~Dilan Özer~