Dilan Çalık

''geçecek,her şey geçer,hepsi geçer. hatta sonra ,çok sonra anılar hükmünü yitirdikten , onu iyice unuttuktan, içindeki acının yerini kocaman bir boşluk aldıktan,keşke geçmeseydi dedikten sonra, keşke acısını bir hastalık gibi yüreğimde taşısaydım , desen bile geçer. zaman insanla oynamayı seven , hem zalim hem de merhametli bir tanrıdır. ona karşı çıkmazsın,yapman gereken beklemek.onun ,derin bir unutuşla bizi rahatlatacak örtüsünü üzerimize örtmesini beklemek...'