Dilan

Dilan
@Dilanco
Ve yürürlükten kalkmış bir sözü tekrarlıyorum: sevin ki her şey olur Sevin ki her şey olur Olmuyor,biliyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben işte çok yaşadıysam ben hep böyle yaşadıysam Bu ölümsüz bir yalnızlıktan
Yani hiçbir şey değilim de ben,sadece bir konuyum
Ben, diyorum, demek oluyor ki bir anlamım var benim de Değişen bir şey olarak ve değiştiren Bir anlamım var Peki öyleyse neden hep başkaları tanımladı beni şimdiye kadar