Dilan

Dilan
@Dilanco
anlıyorum ki biz buna savunmak diyoruz işte Oysa bir yaratılış biçmi bu ya da pek eski bir kendime yetme biçimi...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ben biraz iğreniyorum ve biraz iğrendikçe ben bir saat kulesinin önünden geçiyorum zamansızlık yürürlükte oluyor
Bildiğim, dünyanın adamakıllı yansımış bir parçası olmalıyım Yani gerekli bir olmanın yüküyüm sanki
Bilmek için ne düşündüğünü bu delişmen tanrının Dinliyorum ben de yıkıntısını ağacın Oysa biliiyorum, ne olacak bir şey var Ne görünmezlerde bir tanrı
Belli ki susmak yaratılmamış şekliydi dünyanın