Tanık olduğum acıları, vahşeti, yıkımı, travmaları, utancı, çaresizliği uzun uzun anlatabilirim size. Birazcık insanlığınız varsa sarsılırsınız. Fakat ben size aşkı anlatmak istiyorum çünkü bir yerde aşk varsa orada umut da vardır. Başka nasıl ayakta kalabilir insan?
bu bulduğum müptezel hainler başka bir yerin de emrindeler
çaresiz uzaklaşmalarla unutulmaya mahkum ettikleri kaderlerini
korkunun açılan deliklerinden içeri gizlice sokar gibi teker teker
yükselen kibirlerinde nüksedecek olan hastalıklı aciz kof hislerini
bomboş şiirlere atıp, kendi zavallılıklarının önünde dize getirdiler.
Başkasının rızası olmadan onun adına iyilik yapmaya kalkışmak, ona kötülük yapmaya başladığın ilk yerdir. Eğer birine kötülük yapmak istiyorsan rızasını almadan onun adına iyilik yapmaya başlayabilirsin. Bir insanı yok saymak zaten en büyük kötülüktür. Onu hesaba katmamak zulümdür.