"Neden anı sabitlemek ister insan? Neyi hapsetme arzusudur bu? Zamanı mı? O geniş, o sonsuz, o başlangıçsız, o tanrısal zamanı mı? Hiç anlayamadığı, anlayamadığı için de ölesiye korktuğu zamanı? Zapt etmek ister? İnsan? Neden? Bugününe, anına, yaşadığı hayata sahip çıkmayı beceremezken, geçmişin elini kolunu bağlayarak, olmuş bitmiş geçmiş gitmiş bir anı durdurmanın anlamı ne?"
Bedenin bir kabuktur. Onu arkanda bırak. Elini bana ver. Bırak, kabuğunu yerde terkedilmiş olarak bulsunlar. Onlara ruhunu teslim etmezsen bedenine hiçbir şey yapamazlar.