Gözlemlerime göre aile ya da akrabalar birbirlerine yabancılardan daha kotu davranıyorlardı, çünkü birbirlerinin eksik yada gülünç yanlarını daha iyi biliyor, bu yüzden de birbirlerini çok daha acımasız da çekiştiriyor, kavgaları dövüşleri çok daha acımasız oluyordu.