Kesinlikle mükemmel bir kitap... Okumayanların açıkçası çok şey kaybedeceğini düşünüyor ve biliyorum. Günümüzdeki tipik kitaplardan çok farklı bir eser. Kitabı bitirdiğimde tatilde, havuzun başındaydım ve şezlongta ağlamaya başladığımı hatırlıyorum. Tek sıkıntısı duygusal bir insan olmasanız bile insan içinde okurken ağlama riskiniz çok yüksek.