İçi yanarak anlıyordu ki onda gömülü kalmış iyi ve güzel bir şeyler vardı;belki çoktan ölmüş ya da bir dağın derinliklerindeki altın gibi saklı kalmış bu hazine çoktan meydana çıkmış olmalıydı. Ama öyle derinlerde kalmış, üzerine öyle pislikler yığılmıştı ki… Sanki dünyanın ona verdiği nimetleri birisi çalmış ve yine kendi ruhunun derinliklerine gömüp bırakmıştı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nihayet tarihin bir döneminde insanlık rahata kavuşacak gibi oluyor ;artık tarihin kendisi rahat edecek diyorsunuz. Nerede? Tekrar işler bozuluyor ,her şeyin altı üstüne geliyor , insanoğlu yeniden çalışıp çabalamaya başlıyordu…
Olmak istediğim her şeyi olmam , yaşamak istediğim bütün hayatları yaşamam mümkün değil. İstememin nedeni ne peki?Hayatımda, olası bütün zihinsel ve fiziksel deneyimlerin her birinin rengini tonunu ve her çeşidini yaşamak istiyorum.
-Syliva Plath