Gittiğim her yerden az evvel çıkmış gibiyim
Nereye bakarsam bakayım bulamıyorum kendimi
Olduğum hiç bir yerde değilmişim gibi geliyor
Olmadığım her yerde de varmışım gibi
Yorgun değilsin aslında , endişelisin . Her yanı tuzaklarla dolu şu yeryüzünde tek bir adım atmaya bile korkuyorsun , bu yüzden her zaman son derece temkinlisin.Sen bu ağır endişeyi izleyecek olan ve gözlerini anlamsızca bir noktaya dikip kalma şeklinde hayalinde canlanan o ağır yorgunluktan korkuyorsun.
-Franz Kafka
İnsanoğlunun daha üstünü tadamayacağı iki çeşit mutluluk vardır : biri , yaşamın özünü kavramaya çalışarak özgür ve derin düşünmek , ikincisi de dünyanın hırgürüne boş vererek yaşamak.
Bitten , açlıktan , sıtmadan betersiniz. Yüz Türkiye olsa , elinizden gelse , yüzünü de zincire vurur satarsınız.Milletimin en talihsiz gecesi , ana rahmine düştüğünüz gecedir.
-Nazım Hikmet