Nice güçlü kadınlar tanıdım. Başkalarının darmadağın olduğu fırtınalarda yılmayan, yıkılmayan kadınlar. Evet kalın duvarları vardı, ama yumuşacıktı yürekleri. Evet yorgunlardı ama yinede ışık saçardı gözleri. Kendini ezdirmeyen, sevdiklerinin üzerine titreyen güvensizlik yaşasalar da insanlıklarından asla vazgeçmeyenlerdi onlar. Hak yemeyen ve hakkını yedirmeyen kadınlar. Kaldıkları yeri cennete çeviren ama kıymeti bilinmeyen, sevdikleri kadar sevilmeyen. Ve kapattıkları kapıya asla geri dönmeyen kadınlar. Neyi eksik yaşadıysanız eminim ki fazlasıydı hakkınız. Dilerim tez zamanda kabul olur dualarınız...
Bir çıkarı olmaksızın sizin verdiğiniz değeri, sevgiyi, hatta saygıyı baş tacı yapan insanların varlığından her zaman gurur duyun. Ve onlara sıkı sıkı sarılın...