ᴅiʟᴀʀᴀ

"Seni dünyaya getirenler sevmediyse eğer, tüm dünya sevse de sevgisiz hissedersin..."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
" Bu devir, sıradan insanın en parlak zamanı; duygusuzluğun, bilgisizliğin, tembelliğin, yeteneksizliğin hazıra konmak isteyen bir kuşağın devridir."
"Seni tarif etmeye kalkmadım ben hiç, kelimelerin kifayetsizliğinden ürktüm sana yetememek korkusuyla sana olan cümlelerin üzerini örttüm...
Susupta göğe uçurduğum çok dualarım oldu...