Siz size sunulan en güzel niyetleri bile kötüye kullanmaya meyletmişsiniz. En güzel çiçeklerin üzerine basa basa yürüyüp buralarda dikenler battı ayaklarıma demişsiniz. En güzel günleri hiçe sayıp her gün bir önceki günün aynısı demişsiniz. Demem o ki bir çok şeye sabredip şükür etmek yerine şikayetçi olup gözünün önündeki güzelliği göremeyenlerin çağı...