Benden geriye ne kaldı diye kendime bakıyorum. Yıllar geçmiş. En çok fedakârlığı ben yapmışım, en çok ben koşturmuşum, ben sevmişim, en ince ben düşünmüşüm. Bir parça vefaymış aradığım ama onu da bulamamışım. Ben aslında yalnızmışım. Çok yol yürümüşüm ama hiçbir yere varamamışım.