Telefon ekranlarından ve dijital gürültüden biraz uzaklaşıp eski okuma alışkanlığımı geri kazanmak için kendime loş bir köşe ve güzel bir kahve hazırladım. ☕✨
Dijital kütüphanemin ilk yolculuğuna karlar altındaki o meşhur trenle, Agatha Christie - Doğu Ekspresinde Cinayet ile başlıyorum. Tam da "Karanlıkta Bir Çığlık" bölümündeyim, Poirot ile ipuçlarını toplamaya başladık bile. 🚂🕵️♂️
Benim gibi şu sıralar okuma ritmini yeniden yakalamaya çalışanlar varsa, gelin bu yolculuğu birlikte sürdürelim. Keyifli okumalar! 🤍
Agatha ChristieDoğu Ekspresinde Cinayet