Dilber Ballı

Dilber Ballı
@Dilber33
UÜ İlahiyat
6 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Tam olarak nerede öğrendiğimiz belli değil ama nedense hep hayatımızın iyi geçeceğine dair derin bir inancımız var...
Sayfa 54·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Girdiğinde kapıyı yavaşça aç, çıktığında ise kapıyı yavaşça kapat. Bu dünya öyle bir yer ki haktan ibarettir. Canlı cansız, dilli dilsiz herkesin bir hakkı vardır. Kapıyı hoyratça çarpıp gidersen kapı senden hakkını, seni kendine tekrar muhtaç ederek alır. Edep ki ebediyen lazımdı! ...
Sayfa 353·Kitabı okudu
İnsan direnmeli oğul, direnmezse dünya insanı dilenciye çevirir.
Sayfa 314·Kitabı okudu
Kalbiyle inanmayan diplerin en dibine mahkûm edilir. Mesela secde anını düşün, secdede baş yere değerken, kalp daha yüksek bir konumdadır. Secde bir bakıma kalbini aklından daha yüksek bir konuma getirmektir.
Sayfa 264·Kitabı okudu
Hani insan kendi karanlığını hep en karanlık sanır ya, bazen de öyle bir an gelir ki aydınlıkta göremediğini karanlıkta görmeye başlar, acziyeti onun iftiharı olur.
Sayfa 225·Kitabı okudu