Hani insan kendi karanlığını hep en karanlık sanır ya, bazen de öyle bir an gelir ki aydınlıkta göremediğini karanlıkta görmeye başlar, acziyeti onun iftiharı olur.
“Ben kendi işime bakarım sen de kendi işine bak. Ben bu dünyaya senin beklentilerini karşılamak için gelmedim. Sen de benim beklentilerimi karşılamak için gelmedin. Sen sensin ve ben benim. Eğer tesadüf eseri birbirimizi bulursak bu çok güzel olur. Ama bulamazsak yapacak hiçbir şey yok ...” Fritz Perls